Pagina's

vrijdag 12 augustus 2011

ik maak agou

Eergisteren was het tetterende tirettendag. En ik ging agou eens een kleedje maken. Supersnel en supersimpel. Volgens haar/hem/hen.

Eergisteren was het ook wat chaos ten huize mezelve. En chaos en agou gaan niet samen. Supersnel en supersimpel gaan precies ook niet samen met mij.

Ondanks dat alles duidelijk uitgelegd staat in de Nederlandstalige handleiding, vond ik mezelf (nu al) goed genoeg om agou mijn eigen goesting te doen. En ook dat gaat niet samen.

Het werd dus een traag project, waar ik heel de avond aan heb gewerkt. Els en Leen hebben me moeten helpen. (zo goed ben ik dus al :s )

Hier is dus het kleedske:


Ps: en als je Ida tegenkomt op straat met het kleedske, geef haar uwe schoonste glimlach. 't kind kan er niet aan doen dat haar moeder peist dat ze kan stikken.

5 opmerkingen:

  1. Nou, dat ziet er goed uit, toch? Ida zal er vast blij mee zijn!!
    Groetjes, Sacha (maarnietvangrijs)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. de foto is bewust van wat verder getrokken ;) Ik heb wat moeten foefelen omdat ik jouw handleiding niet heb gevolgd. Maar dat zal me geen 2 keer overkomen ;)Ida heeft het al aan gehad, maar katoen geeft echt niet mee, hé. Dus het aan- en uitdoen was niet zo simpel.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik kan nu wel reageren!!
    maar ik dan komt mijn volgende frustratie...:jammer dat we de foto's niet kunnen vergroten, want nu vraag ik me ook af... waaraan hangt dat kleedje?

    BeantwoordenVerwijderen