Pagina's

dinsdag 11 oktober 2011

rariteitencircus



Dames en heren,
welkom in mijn circus der rariteiten.


Eerst toon ik u een bavet. Ge weet wel: het slabbeke dat u rond een kinderhals hangt in de hoop u was te besparen. Ik was goed begonnen, al zeg ik het zelf, en van heel ver ziet het er zelfs schoon uit. Maar van dichterbij (en niet eens zo dicht) ziet ge direct dat niet totaal ongeschikt is om aan bovenstaande voorwaarde te voldoen. De voorkant valt nog mee maar de achterzijde...

we zijn dan maar gestopt met de bavet.

Ten tweede: de haakzak.
Ik haak op de trein. Geriefelijker dan breien. Dus wou ik een haakzak met ronde bodem.

Waar ik met mijn hoofd zat toen, weet ik nog steeds niet. Nu weet ik wel dat een ronde bodem nog niet voor mij is. En dat een plastiek zakje als haakzak ook wel gaat.















2 opmerkingen: