Pagina's

zaterdag 14 januari 2012

overdaad schaadt

Men neme 3 madammen, de ene al wat groter dan de andere. Men neme alsook 3 dochters wiens naam eindigen op een a. (liefst van't slag dat eerst wat onwennig naar elkaar kijkt) Men neme vervolgens een nieuw huis, nieuw stikmachine en veel koekjes met chocolade. Men neme tot slot een complete stikleek, een die denkt dat ze die fase gepasseerd is (pfff,oké...ik dus) en een met al redelijk wat schone ervaringen.
En men krijge dit:






veel omkeerbare sjakossen, een baby die niet meer wilt slapen, twee andere die bij elkaar willen blijven slapen en helaas: een jaloese ikzelve op het nieuwe huis en stikmachine en daardoor heel weinig koekjes over.

Ps: u begreep de titel niet? Bij deze hoop ik van wel. Ik emo-eter? Bijlange niet!

5 opmerkingen:

  1. Die stikleek is wel blij met dat resultaat dat ze daar ziet hangen en kijkt al uit naar de volgende stikkletssnoepnamiddag!!!!
    Mijn fotoke is precies wel wat donker:(

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik had de titel niet door, nee :-)
    Mooie tassen zijn het wel geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. haha! da ken ik8 ik denk ook nog vaak dat stadium al over te zijn, ma af en toe moet ik toegeven van nie :) en ja dan komen die koekjes van pas! :) wel schone tassen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Emo-eters passen hier uitstekend in 't straat

    BeantwoordenVerwijderen
  5. aha!!! Ik heb et gevonden!!! 'De spookchakoch' komt me wel bekend voor...
    Groetjes,
    Griet

    BeantwoordenVerwijderen