Pagina's

vrijdag 9 februari 2018

gezegd




* de sssssss...tiej is een ongen. En het vjiendje van de koe. De koe is een mama. En mama's zijn pjinsessen. Maar de koe is geen pjinses. Dat is gjappig hé, mama? De koe is een meisje. En het vjiendje van de ssssssssss....tiej

(met vrienden tanden al uit bovenaan is de sss een uitdaging voor mijne jongste. Maar voor de rest vlot het vlotjes me dunkt)

* ik kan dat. Ik weet dat al. Ik kan dat niet. Ik weet dat niet.

(stopzinnetjes van de jongste. Dat, en gjappig zeggen, is zijn specialiteit. )

* Mama en papa! Als ge zo blijft kussen, moet ge wel eens trouwen hé.

(de dochter zegt wat de moeder hoopt)

* Toen schoot ik je dood. Maar het is maar om te spelen hé. Ge moet niet echt dood zijn. En toen toverde ik je weer wakker. Maar het is maar om te spelen hé want ge zijt al wakker.

(Oscar verduidelijkt graag de dingen)

* Ik meet de temperatuur bij Oscar.
Mama, dat gaatje is dat dat uw ziekgatje?

(Tja wat zeg je daar dan nu weer op?)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten